اتوماسیون انبار مرکزی شرکت دیجی کالا

کانوایر (نقاله یا نوار نقاله) جزئی از مجموعه تجهیزات مکانیکی است که امکان انتقال مواد از نقطه‌ای به نقطه دیگر را فراهم می‌کند. کانوایرها کاربرد ویژه‌ای در جابجایی و انتقال مواد  سنگین و بزرگ یا کوچک و سبک  دارند. سیستم‌های کانوایر برای انتقال و حمل سریع و کارآمد گستره وسیعی از مواد طراحی می‌شوند و در صنایعی مثل صنایع بسته‌بندی و باربری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع بسیار متنوعی از سیستم‌های کانوایر، با توجه به نیاز صنایع مختلف وجود دارد.

شرکت مهندسی بازرگانی موتور کنترل همواره با انجام انواع پروژه های اتوماسیون صنعتی مختلف تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه این صنعت داشته است. یکی از پروژه های داخلی معتبر که در سال 1396 به انجام رسید, اتوماسیون انبار مرکزی شرکت نو آوران فن آوازه (دیجی کالا) بوده است که توسط مهندسین فنی این شرکت آقایان سینا کهزادی و رضا قوی ها به انجام رسیده است. این پروژه که بخش طراحی مکانیکال و اجرای آن توسط شرکت “برما” پیاده سازی شد, شامل حدود 2 کیلومتر خطوط نوار نقاله (کانوایر) است. کالا ها در قسمت انبار بر روی نوار نقاله قرار می گیرند و به سمت سالن بسته بندی ارسال می گردند. قسمت الکتریکال پروژه دارای 11 عدد تابلو برق و داخل تمامی تابلوها ادوات اتوماسیون صنعتی از قبیل پی ال سی, ماژول های توسعه آنالوگ و دیجیتال, اینورتر و … نصب گردیده است. تمامی این تابلوها با یکدیگر شبکه شده اند و داخل اتاق کنترل, وضعیت تمامی خطوط مانیتورینگ می شوند. در حال حاضر برخی دیگر از پروژه های شرکت نو آوران فن آوازه که همواره رو به توسعه است, با همکاری شرکت مهندسی بازرگانی موتور کنترل در حال اجرا می باشد.

کنترل همواره با انجام انواع پروژه های اتوماسیون صنعتی مختلف تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه این صنعت داشته است. یکی از پروژه های داخلی معتبر که در سال 1396 به انجام رسید, اتوماسیون انبار مرکزی شرکت نو آوران فن آوازه (دیجی کالا) بوده است که توسط مهندسین فنی این شرکت آقایان سینا کهزادی و رضا قوی ها به انجام رسیده است. این پروژه که بخش طراحی مکانیکال و اجرای آن توسط شرکت “برما” پیاده سازی شد, شامل حدود 2 کیلومتر خطوط نوار نقاله (کانوایر) است. کالا ها در قسمت انبار بر روی نوار نقاله قرار می گیرند و به سمت سالن بسته بندی ارسال می گردند. قسمت الکتریکال پروژه دارای 11 عدد تابلو برق و داخل تمامی تابلوها ادوات اتوماسیون صنعتی از قبیل پی ال سی, ماژول های توسعه آنالوگ و دیجیتال, اینورتر و … نصب گردیده است. تمامی این تابلوها با یکدیگر شبکه شده اند و داخل اتاق کنترل, وضعیت تمامی خطوط مانیتورینگ می شوند. در حال حاضر برخی دیگر از پروژه های شرکت نو آوران فن آوازه که همواره رو به توسعه است, با همکاری شرکت مهندسی بازرگانی موتور کنترل در حال اجرا می باشد.