اجرای پروژه و تعمیرات

شرکت موتور کنترل با پشتوانه تجربیات خود طی 34 سال حضور موفق در صنعت برق کشور و کار با انواع محصولات کمپانی های مختلف همواره سعی داشته گامی در جهت کاهش مشکلات فنی و تخصصی موجود در صنایع با ارائه راهکارهای هر چه دقیقتر بردارد و در این راه توانسته است مبتکر ارائه بهترین راهکارها در صنایع برق و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق باشد.
این شرکت با تمرکز بر فن آوری اتوماسیون صنعتی و در عین حال با تسلط بر فرایندهای حوزه برق صنعتی توانسته است دستاوردهای حائز اهمیتی در زمینه ادغام این دو حوزه و استفاده بهینه از فن آوری اتوماسیون صنعتی برای بهبود و ارتقای فرایندها ابداع و در پروژه های عملیاتی و تعمیراتی پیاده کند. عمده فعالیت های شرکت موتور کنترل در این زمینه، حوزه های کاربردی زیر را شامل می شود:

 

نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه: از جمله عواملی که بسیاری از واحدهای صنعتی نسبت به بهبود و اتوماتیزه کردن آن دچار ابهاماتی می باشند فرایندهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات می باشد. در این زمینه نیز مطالعات امکان سنجی به منظور برآورد میزان بهینه سازی فرایند از طریق تجهیزاتاتوماسیون صنعتی توسط مهندسین موتور کنترل انجام می شود و در صورتی که طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی برای کارفرما باشد، به ایشان ارائه و در صورت موافقت طرح وارد فاز عملیاتی می شود. ما از این طریق می توانیم از استهلاک و افزایش ضریب خطاها در ماشین آلات، تجهیزات و فرایندها ممانعت کنیم.
–   اصلاح و رفع عیوب: در صورتی که هر بخش از فرایندهای کنترلی یک واحد صنعتی دچار ایراد شده باشد، ما قادریم از طریق شناسایی ایراد، بهترین راهکارها برای رفع شان را پیشنهاد داده و در صورت موافقت پیاده سازی کنیم.
–   بهینه سازی فرایندها: یکی از مشکلات اغلب صنایع کشور اکتفا کردن به ظرفیت های موجود و بالفعل خود است. بسیاری از واحدهای صنعتی غافل از مقوله کلیدی بهره وری، به ظرفیت موجود خود بسنده کرده و حاضر به ارتقا و توسعه خدمات نمی شوند. چه بسا پیاده سازی راهکارهای جزئی با صرف هزینه های پایین باعث افزایش مشهود بهره وری در فرایندهای صنعتی موجود یک واحد صنعتی شود، حال آن که خود از آن غافل است. در این زمینه خصوصاً اتوماسیون صنعتی و تجهیزات اتوماسیونی بیشترین یاری را می رسانند. با قاطعیت می توان گفت هیچ صنعتی وجود ندارد که نتواند با استفاده از تجهیزات اتوماسیون صنعتی بخشی از فرایندهای خود را بهینه نسازد. در این خصوص ما می کوشیم ضمن برقراری ارتباط مستمر با واحدهای صنعتی، مزایای و بهره های مشهودی که می توانند از این خدمات ببرند را تبیین و شفاف سازی کنیم. تجربه ما در زمینه پیاده سازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی به منظور ارتقای فرایندها، این اطمینان را به ما داده است که می توان با استفاده از آن بخش زیادی از هزینه و زمان هدر رفت فرایندها را رفع و به بهود آن ها کمک کرد.
–   نصب و راه اندازی: نصب و راه اندازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله فرایندهای جاری شرکت موتور کنترل محسوب می شود. چنان که اشاره شد تجربه ما در زمینه نصب تأسیسات برقی، ماشین آلاتی که دارای فرایندهای الکتریکی می باشند، و تجهیزات اتوماسیون صنعتی گویای دانش ما در زمینه مذکور است. تعمیر و راه اندازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی (اینورتر ,سروموتور, PLC, HMI)  از جمله مواردی است که در خصوص شان دارای تجربه کافی می باشیم.

شرکت موتور کنترل آماده است در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی فنی در حوزه های ذکر شده واحدهای صنعتی متفاوت در اقصی نقاط کشور را یاری رساند. ما دارای تیم طراحی و مهندسی با دانش و تجربه کافی در پذیرش مسئولیت های مذکور هستیم. در صورتی که پروژه های اجرایی نیازمند استفاده از تجهیزات اتوماسیون صنعتی بود، ما بهترین تجهیزات تولیدی از واحدهای معتبر اتوماسیون صنعتی نظیر اینوونس, انکام, دلتا, اشنایدر و… را برای نصب و راه اندازی به کار می بریم. این گروه خود را در قبال فرایندهای مذکور مسئول و متعهد دانسته و ارتقای جایگاه واحدهای صنعتی را ارتقا و موفقیت خود محسوب می کند.

برخی از پروژه های انجام شده توسط تیم مهندسی موتور کنترل

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید